Re: AMD kontra Intel

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 18:19:52 MET DST

On Sun, 31 May 1998 01:11:29 GMT, "Artur Gatty" <artche_at_kki.net.pl>
wrote:

>Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości: <357692a9.6008439_at_news.lublin.pl>...

>Problemy z czytaniem? Wogole sie nieda zmienic mnoznika, czworka posluzylem
>sie dla przykladu.

>Ludzie???Zawsze piszesz o sobie w liczbie mnogiej

Jakos sobie nie przypominam zebym byl Bartkiem. Co Ty na to Bartku?
:)))))

> [...]
>podrasowac, jednak ja sie nigdy z nimi niespotkalem spotkalem. Zreszta ich
>istnieniu w jakim kolwiek czasie zaprzecza producent-Intel. Prawda jest
>taka, ze mozesz zmienic tylko czestotliwosc taktowania szyny. To, ze BIOS
>wyswietla jakies komunikaty o kilkuset Mherzach wynika z ustawien na plycie
>a nie faktycznej predkosci pracy procesora.
>Jezeli masz procesor IP200MMX pracujacy na 290MHz, ciesz sie, ale niekrec
>osobie ktora sie zastanawia nad wyborem miedzy AMD a Intelem, ze jak
>wybierze tego drugiego bedzie mogla w nim zmieniac mnoznik.

Ma na to szanse. Na gieldzie czesto mozna jeszcze spotkac ceramiczne
233 - chyba nie masz watpliwosci co to jest? Czasami mozna jeszcze
kupic procesory ze starej dostawy. A co do K6 - slyszales o jakims
ktorego sie dalo podkrecic do 292? Bo ja nie

>Artur Gatty

Pozdrowienia

Vindex