Re: AMD kontra Intel

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 19:39:30 MET DST

Vindex napisał(a) w wiadomoœci: <35737da1.5628389_at_news.lublin.pl>...

>Ma na to szanse. Na gieldzie czesto mozna jeszcze spotkac ceramiczne
>233 - chyba nie masz watpliwosci co to jest? Czasami mozna jeszcze
>kupic procesory ze starej dostawy. A co do K6 - slyszales o jakims
>ktorego sie dalo podkrecic do 292? Bo ja nie

a czy ja kiedykolwiek twierdzilem, ze AMDK6233 mozna podkrecic do 292MHz,
albo czy kiedykolwiek kompletnie wykluczylem mozliwosc krecenia procesorow
Intela z jakiejs serii x. To co oglaszam na tej liscie wynika z moich
doswiadczen oraz DANYCH PODAWNYCH PRZEZ INTELA(pisze to juz n'ty raz).
Moze uda mu sie kupic Intela 233 z jakiejs ciemnej serii, ale z tego co
widze na gieldzie to procesory sa sprzedawane jak cieple bulki wiec wydaje
mi sie to bardzo malo prawdopodobne.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl