Re: AMD kontra Intel

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Sun 31 May 1998 - 03:11:29 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości: <357692a9.6008439_at_news.lublin.pl>...
>Dnia Sat, 30 May 1998 14:37:04 GMT, "Artur Gatty" <artche_at_kki.net.pl>
>napisał:
>
>Jezu, a kto tu pisal o takich mnoznikach ? Przeciez wyraznie pisalem o
>233, 250, 263 i 290Mhz, czyli 3.5x66, 3x83 3.5x75 i 3.5x83 - NIGDZIE
>nie ma slowa o 4.x i wyzej - takiego mnoznika mmx'y nie przyjmuja.

Problemy z czytaniem? Wogole sie nieda zmienic mnoznika, czworka posluzylem
sie dla przykladu.

>Czlowieku - ludzi Ci pisza, ze jest to mozliwe a Ty swoje.

Ludzie???Zawsze piszesz o sobie w liczbie mnogiej

 Widocznie
>masz nikle doswiadczenia i tyle. A Intel mowi prawde, tyle ze o NOWYCH
>procesorach - czy to tez mamy Ci mowic/pisac 2 razy ?

Moze ja mam Ci napisac 5 razy, ze WEDLUG INTELA wszystkie procesory od 166
nie realizuja polaczenia z pinem odpowiedzialnym za zmiane mnoznika.
Moje doswiadzenia z rasowaniem procesorow Intela
zawsze konczyly sie niepowodzeniem wiec rzeczywiscie rezultaty sa nikle.
Mozliwe, ze sa na rynku jakies serie procesorow IP200MMX, ktore mozna
podrasowac, jednak ja sie nigdy z nimi niespotkalem spotkalem. Zreszta ich
istnieniu w jakim kolwiek czasie zaprzecza producent-Intel. Prawda jest
taka, ze mozesz zmienic tylko czestotliwosc taktowania szyny. To, ze BIOS
wyswietla jakies komunikaty o kilkuset Mherzach wynika z ustawien na plycie
a nie faktycznej predkosci pracy procesora.
Jezeli masz procesor IP200MMX pracujacy na 290MHz, ciesz sie, ale niekrec
osobie ktora sie zastanawia nad wyborem miedzy AMD a Intelem, ze jak
wybierze tego drugiego bedzie mogla w nim zmieniac mnoznik.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl