Re: Winda czasu rzeczywistego?

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 22:25:42 MET DST

Dnia Sat, 30 May 1998 08:32:08 GMT, mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl
(Tomasz Holdowanski) napisał(a):

>Witam!
>
>Nie chodzi mi tu o rozszerzenie systemu w rodzaju pakietu RT dla
>Linuxa, tylko raczej o programik a` la Taskman, pozwalajacy na
>"reczne" przydzielenie aktywnym aplikacjom czasu procesora. Zapewne
>kazdy sie spotkal z przykrym faktem, ze po uruchomieniu dwoch czy
>wiecej aplikacji, z ktorych jedna miala chodzic w miare plynnie, a
>reszta mogla slimaczyc sie w tle, okazywalo sie, ze najszybciej chodza
>wlasnie "slimaki", a glownego progsa nie da sie ruszyc. Czy ktos
>widzial soft do takiego recznego rozdzielania priorytetow?

> [...]

Też się o to ostatnio pytałem :)
Spróbuj na stronie autora:
http://lcpx07.lc.ehu.es/jma.html

Program nazywa się System Information 2.00 (można nim ustawiać
priorytety i zawsze mieć pod ręką w Tray'u)

Pozdrówka
Jarosław 'ALGI' Zagórski
algi_at_kki.net.pl
UIN:11215615