Re: Microsoft

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 22:25:31 MET DST

Dnia 29 May 1998 19:44:19 GMT, "Zibi" <zpanek_at_obr.tarnow.pl>
napisał(a):

>Tygrysek <tygrys99_at_friko4.onet.pl> napisał(a) w artykule
><01bd8b16$b82955e0$fd0788ac_at_tygrysek>...
>
>To dlaczego z każdym nowym kompem sprzedaje się TYLKO MICROSOFT?

Dobra, Microsoft jest monopolistą no ale teraz powoli przeginają
Niech w Winie będzie skrót na pulpicie no Netszkapy ale bez przesady-
chcą narzucić Microsoft'owi żeby do każdego Wina dołączał Netszkapę
Ktoś to dobrze podkreślił - to tak jak by CocaCola do 3 swoich puszek
musiała dodawać jedną Pepsi - to już totalne przegięcie

Póki co jednak Win jest bardziej przystępny od Linuxa - wiem bo
próbowałem i będę dalej próbował zaznajomić się z Linusiem

Pozdrówka
Jarosław 'ALGI' Zagórski
algi_at_kki.net.pl
UIN:11215615