Re: Chip pikuje w dół

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Sat 30 May 1998 - 22:25:28 MET DST

Dnia Fri, 29 May 1998 20:03:26 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał(a):
[cut]
>przy testowaniu punktowana jest cena/wydajności więc w jaki sposób
>taki np. USR może się znaleźć w pierwszej dziesiątce?
>powinni brać raczej pod uwagę niezawodność i bezstresową pracę z
>testowanym urządzeniem. inaczej zawsze w rankingach będzie zalew
>samsungów, zoltrixów i innych takich...

No i co? Ja mam Zoltrixa i chodzi jak złoto. _Jeśli_ ma się _dobrą_
linię telefoniczną to po co przepłacać za wolniejszy (ale za to
markowy) modem
Powinni robić jeszcze testy na dobrej/średniej/kiepskiej linii żeby
pokazać korekcję i te sprawy

Krótko mówiąc:
kiepska linia=>USR (ciut wolniejszy i droższy)
dobra linia=>Zoltrix (ciut szybszy i tańszy)

Wszystko zależy od tego czym nas Telekomuna obdarzyła
Najlepiej znaleźć przed kupnem znajomego z Zoltrixem i sprawdzić linię
(jak kiepska spróbować USR - jak USR zawiedzie to.... :(

Pozdrówka
Jarosław 'ALGI' Zagórski
algi_at_kki.net.pl
UIN:11215615