Re: Avision 260C?

Autor: Bart³omiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 12:09:38 MET DST

Wojciech Nowakowski napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<356D289A.42AFEAC0_at_rak.krakow.pl>...

>Nie mam wprawdzie tego skanera, ale kiedys mialem wybor
>miedzy firma AVision a UMAX. Wszyscy w zasadzie mamawiali
>mnie na UMAX (nie znalem sie duzo na skanerach), No i
>kupilem UMAX 610P. Jestem bardzo (subiektywnie
>oczywiscie...) zadowolony. All in One - nie sprawia
>problemow.

Zgadzam siê w tej klasie i nie tylko w tej UMAX jest bardzo dobr± opcj±. Ja
testowa³em w sklepie trochê skanerów (bo sam kupowa³em, a w Niemcy to tacy
mili ludzie ¿e daja potestowaæ i siê nie czepiaj±. AVision odpad³ zupe³nie
(jak dla mnie). Ja sam wybra³em Musteka 12000 SP (na SCSI) za którego
zap³aci³em oko³o 750 z³. AVison nie podoba³ mi siê je¶li chodzi o kolory.
Jest naprawdê szybki przy "ma³ych" skanach.

Poza tym MACIE okazje - kupujcie w Niemczech. Po zwrocie podatku i chwili
strachu skanerek macie do 30 do 40% taniej ni¿ u nas.

--
====== Przy odpowiedzi usuñ -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)