Re: HP690c+ zle drukuje kolory

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 11:26:15 MET DST

The Great Cornholio napisał(a) w wiadomości:
<6kk8ck$4ah$4_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>Jeśli czarny jest zielonkawy, to są dwa wyjścia:
>1. Ktoś w HP jest daltonistą (prawdopodobne, ale nie wierzę)
>2. Czarny kolor jest drukowany przez złożenie kolorów CMY z głowicy
>kolorowej - nie znam się na DJ690, bo mam DJ400 - ale spróbuj zmusić
drukarę
>do drukowania tylko czarną głowicą (na pewno da się to ustawić programowo a
>jak nie, to wyjmij kolorową) i będziesz wiedział którą drukowała wcześniej.
>PS: Nie ma jak HP400 - jedna głowica i NULL PROBLEMO!!!

Leży u mnie HP 400... ale jeszcze jej nie używałem bo nie mam potrzeby. Jaka
jedna głowica? To jest drukarka CMY, jeśli się nie mylę.... To jak drukujesz
czarny z CMY? Czy przekładasz? A jak masz kolor + czarny?

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)