Re: Avision 260C?

Autor: Wojciech Nowakowski (WojNow_at_rak.krakow.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 11:04:26 MET DST

Maciej Jankowski wrote:

> Jako ze toczy sie w poblizu dyskusja na temat skanerow
> Zapytam:
>
> Czy ktos ma lub mial
> uzywa badz uzywal wyzej wymienionego skanera
> i moglby sie podzielic jakimis informacjami
> i odczuciami .

Nie mam wprawdzie tego skanera, ale kiedys mialem wybor
miedzy firma AVision a UMAX. Wszyscy w zasadzie mamawiali
mnie na UMAX (nie znalem sie duzo na skanerach), No i
kupilem UMAX 610P. Jestem bardzo (subiektywnie
oczywiscie...) zadowolony. All in One - nie sprawia
problemow.

Pozdrawiam serdecznie

W. Nowakowski