Re: HP690c+ zle drukuje kolory

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 20:58:52 MET DST

Nick napisał(a) w wiadomości: <356b9cca.756424_at_news.tpnet.pl>...
>Wydruki radykalnie różnią się od oryginałów.Czarnego koloru
>praktycznie nie ma(jest jakiś zielonkawy).
>Co to jest?
>Zaznaczam że atrament jest oryginalny,nowy.
>Czy przeprowadza się coś takiego jak kalibracje drukarki?
>Nick

Jeśli czarny jest zielonkawy, to są dwa wyjścia:
1. Ktoś w HP jest daltonistą (prawdopodobne, ale nie wierzę)
2. Czarny kolor jest drukowany przez złożenie kolorów CMY z głowicy
kolorowej - nie znam się na DJ690, bo mam DJ400 - ale spróbuj zmusić drukarę
do drukowania tylko czarną głowicą (na pewno da się to ustawić programowo a
jak nie, to wyjmij kolorową) i będziesz wiedział którą drukowała wcześniej.
PS: Nie ma jak HP400 - jedna głowica i NULL PROBLEMO!!!

Jeśli dalej nie wiesz co się dzieje to wystukaj do mnie parę szczegółów -
może coś więcej pomogę.
Pozdrawiam.