expander ekranu

Autor: Adrian (a_konarski_at_geocities.com)
Data: Fri 29 May 1998 - 00:30:15 MET DST

Czy ktos moglby mi pomoc w odnalezieniu prostego programu, cos jak
"virtual desktop", ale ktory by przesuwal ekran, gdy dojade myszka do jednej
z jego krawedzi. Pozwolilo by mi to miec jakby wirtualny monitor i pracowac
we wiekszej
rozdzielczosci na mniejszym monitorze bez zmniejszania biurka.
Prosze o odpowiedz na moj adres a_konarski_at_geocities.com poniewaz nie mam
stalego lacza z siecia

dzieki

Adrian Konarski