Re: K6 !!!problem!!!

Autor: The Great Cornholio (przemneu_at_zst.bytom.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 20:46:30 MET DST

Co do twojej płyty, (mam bardzo podobną - przynajmniej wiekowo), to nie
sądzę, aby obsługiwała MMX :( - niestety. Kolega zakładał kiedyś K6-166MHz
na taką starą płytę i podobno procek został jakoś dziwnie rozpoznany, ale
działał - nie wiem tylko jak długo. Na stronie www.j-mark.com producenta
mojej płyty znalazłem liczne upgrade do BIOSów - do mojej niestety nie
  - i pisało tam wyraźnie, że "unowocześnienie" BIOSu nie może zamienić
"zwykłej" płyty w płytę obsługującą MMX - wynika z tego, że chyba wiele
starszych płyt nie działa (przynajmniej teoretycznie) z MMX. Ja też miałem
kiedyś na płycie K5-PR-100, ale zmieniłem później na 6x86 P166+, który
działa idealnie (ale już AMD K5-PR-166 nie został poprawnie rozpoznany! - a
osiągana wydajność była, przynajmniej według mnie, niższa od oczekiwanej).
Jeśli zależy Ci na taniej rozbudowie komputera - bez wymiany płyty - kup coś
szybszego ale bez MMX - przykładowo różnica między moim obecnym P166+
podciągniętym bez żadnych problemów na P200+ a Twoim obecnym procem jest
naprawdę dość duża, a cena P166+ czy nawet P200+ jest naprawdę niska.
Pozdrawiam i służę ewentualną pomocą!
Przemek