Re: Solidny KOMP w Poznaniu.

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 17:29:55 MET DST

Bojar napisał(a) w wiadomości: <01bd89ac$485bd500$LocalHost_at_default>...
>Artur Gatty <artche_at_kki.net.pl> napisał(a)
>(ciach)
>
>Czys ty spadl z barana
>Zaden z firmowych komputerow zwlaszcza w obudowach Desktop
>i Slim nie nadaje sie do rozbudowy, a stosowane w nich rozwiazania

>sa najczesciej niestandardowe

Slim nic dziwnego, bo sa karty montowane na grzebieniu, a desktop, dlaczego
nie?

>Poza tym:
>- cena ?! za ta cene mozna miec dwa lub trzy razy lepsza konfiguracje

ale nie beda mialy znaczka IBM

>- dziadowskie monitory ( w 800x600 umiera > 75Hz, wypukly ekran, brak OSD)

14"??? Nie macie pieniedzy w tym banku?

>- nadzwyczajna oszczednosc (SVGA - 1mb, cache
256, zwykle pamieci)

A czego chcesz od najtanszych konfiguracji?

>- dlaczego IBM wklada do swoich maszyn Caviary ?????? nie ufaja
>swoim dyskom ???? to jest dla mnie szok
>- bardzo slaba wydajnosc jak na to co maja w srodku (nawet Optimus
>w tej samej konfiguracji jest znacznie znacznie szybszy - ja rozumiem -
>stabilnosc, ale nie bez przesady)
>+ maja fajne obudowy
>+ zlacza USB
>Takie sa moje spostrzezenia zaobserwowane przy pracy
>z kilkoma nowymi IBMami jakie dostalismy niedawno do banku

Przebudowalem spora ilosc komputerow IBM`a i niespotkalem sie z jakakolwiek
niekompatybinosca.
Byly to co prawda 486, niewiem moze teraz cos sie zmienilo, ale to raczej
malo prawdopodobne.
Chyba jedyna wada tej firmy jest nienadazanie za technologia, moj znajomy
2tygodnie temu kupil sobie u nich najnowoczesniejszy dostepny komputer -
naPII300. Ale taka jest cena za ISO9002, gwarancje stabilnej pracy i braku
jakichkolwiek niespodzianek.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl