Re: Solidny KOMP w Poznaniu.

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 12:51:53 MET DST

Artur Gatty <artche_at_kki.net.pl> napisał(a)
(ciach)
> Z tym IBM to nienajgorszy pomysl. W przeciwienstwie do produktow innych
> znanych firm(np.Compaq) sa w 100% kompatybilne przy rozbudowie (tj.
> standardowe pamieci, do obudowy pasuja rozne plyty glowne, itd.)

Czys ty spadl z barana
Zaden z firmowych komputerow zwlaszcza w obudowach Desktop
i Slim nie nadaje sie do rozbudowy, a stosowane w nich rozwiazania
sa najczesciej niestandardowe
Poza tym:
- cena ?! za ta cene mozna miec dwa lub trzy razy lepsza konfiguracje
- dziadowskie monitory ( w 800x600 umiera > 75Hz, wypukly ekran, brak OSD)
- nadzwyczajna oszczednosc (SVGA - 1mb, cache 256, zwykle pamieci)
- dlaczego IBM wklada do swoich maszyn Caviary ?????? nie ufaja
swoim dyskom ???? to jest dla mnie szok
- bardzo slaba wydajnosc jak na to co maja w srodku (nawet Optimus
w tej samej konfiguracji jest znacznie znacznie szybszy - ja rozumiem -
stabilnosc, ale nie bez przesady)
+ maja fajne obudowy
+ zlacza USB
Takie sa moje spostrzezenia zaobserwowane przy pracy
z kilkoma nowymi IBMami jakie dostalismy niedawno do banku

Pozdrawiam
Bojar <pibojar_at_priv.onet.pl