Re: Solidny KOMP w Poznaniu.

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Fri 29 May 1998 - 04:57:20 MET DST

Bojar wrote:

> Poza tym:
> - cena ?! za ta cene mozna miec dwa lub trzy razy lepsza konfiguracje
raczej nie cena IBM Aptivy E jest naprawde porownywalna ze skladakami,
tia, czy DVD jest dziadowski?
> - dziadowskie monitory ( w 800x600 umiera > 75Hz, wypukly ekran, brak OSD)
serio? ja mam monitor IBM M55, naprawde niesamowity, niesamowita jakosc
obrazu, 1024x768x85Hz, OSD, no i niesamowite glosniki ze wzmaczniaczem
BOSE, to naprawde trzeba uslyszec, zwala z nog
> - nadzwyczajna oszczednosc (SVGA - 1mb, cache 256, zwykle pamieci)
a moze ATI Rage Pro AGP2x, bardzo popularna w IBm Aptiva, Compaq, czy
Dell, tylko ze to sa najczesciej "on-board"
> - dlaczego IBM wklada do swoich maszyn Caviary ?????? nie ufaja
> swoim dyskom ???? to jest dla mnie szok
hmm ja dostalem Quantum Bigfoot 6,4GB, troche bylem zaskoczony, dlaczego
IBM nie montuje swoich dyskow?
> - bardzo slaba wydajnosc jak na to co maja w srodku (nawet Optimus
> w tej samej konfiguracji jest znacznie znacznie szybszy - ja rozumiem -
> stabilnosc, ale nie bez przesady)
och ty chyba widziales jakies cudo co mialo tylko nalepke IBM ???
> + maja fajne obudowy
to fakt, szczegolnie, czarny tower Aptivy, jedna z najlepszych jakie
widzialem, ale gdzie do choley zniknal reset?
> + zlacza USB
he he nawet z boku monitora:)
> Takie sa moje spostrzezenia zaobserwowane przy pracy
> z kilkoma nowymi IBMami jakie dostalismy niedawno do banku
no fakt, jak sie porownuje komputery do banku z czyms do domu, to takie
rzeczy wylaza, chyba nikt do komputera na ktorym jest Word i inne cuda
nie wlozy kart na AGP?

Czyzby IBM sie "obrazil" na Intela? Wnowych Aptivach montuje procki AMD,
oj nieladnie, nieladnie.

Zanim zaczniesz cos mowic, rozejrzyj sie troche dokladniej, a nie plac
bzdor, a jezeli za komputer "firmowy" uwazasz Optimusa, to moje
kondolencje.

--
Kelof
mailto:folekm_at_globalserve.net