Re: Gravis Ultrasound

Autor: Adam Niedzwiadek (adam_at_stgambitREMOVE.gda.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 13:00:06 MET DST

Niestety inni koledzy maja racje.
Ja rowniez bylem dumnym posiadaczem tej karty.
Pamietam miny znajomych podczas sluchania
dema Second Reality. Ale to bylo w czasach 386DX
Pozniej z W95 mialem ten sam problem z GUSem.
Znalazlem w koncu rozwiazanie skupteczne w 100% -
kupilem SoundBlastera AWE64...

Adam
adam_at_stgambit.gda.pl

TomP napisał(a) w wiadomości: <35695003.0_at_news.vogel.pl>...
> Mam takie "cudo" z 1MB pamieci zainstalowany driver dla Gravis Ultr.
>Classic (W95), IRQ9 i 12 ,DMA6 i 7 DirectX5, i nie chodzi mi to poprawnie z
>zadna dobra gra pod W95 niby dzwiek na poczatku jest ale dziwny a potem
>wogole znika. To nie jest karta PnP, ma chip GF1 , zworka ustawiona na
IRQ5,