Re: Chip pikuje w dół

Autor: GwozdZ (gwozdz_at_kki.net.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 13:05:07 MET DST

Witam!
To moze i ja sie wlacze do dyskusji. Od czasu jak CHIP
wprowadzil swoj poradnik kupujacego i rankingi sprzetu,
to niewiele z tej rubryki moge zrozumiec (a juz w ogole jej
przydatnosci). Co do cen sprzetu, to pomusl jest chyba troche
poroniony biorac pod uwage, ze ceny zmieniaja sie co jakis
tydzien. W ten sposob CHIP podaje zawsze ceny sprzed
jakiegos tam czasu. Ale nie o to chodzi. Co mnie osobiscie
bardziej ciekawi (i czego nie rozumiem), to rankingi sprzetu.
Bywa, ze przez kilka numerow na liscie sa te same modele,
ale na roznych pozycjach. Dziwne. Czy wy codziennie
rasujecie sprzet i testujecie na nowo? Czy miejsce w rankingu
jest uzaleznione od odpornosci modelu na pogode? Jesli moge,
to prosil bym o wyjasnienie tego. bede wdzieczny.
P.S. A tak BTW to sie zgadzam z tematem. Ale dotyczy to chyba
wszystkich czasopism komputerowych dostepnych aktualnie na
rynku

pozdrawiam
GwozdZ