Re: Avision 260C?

Autor: Wojciech Nowakowski (WojNow_at_rak.krakow.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 12:59:29 MET DST

Maciej Jankowski wrote:

> Wojciech Nowakowski wrote in message <356D289A.42AFEAC0_at_rak.krakow.pl>...
> [ciach]

> A czy moglbys sypnac troche danymi technicznymi cena
> OCR'em

To jest skaner tej samej klasy co AVision (w CHIPIE jest w jednym miejscu
blad- to jest skaner 600x300dpi!!!). Ale UMAX uwazany jest za jednego z
najlepszych i przodujacych producentow skanerow. Cena ok 500 zl (Applause w
Warszawie). 30 bitowy kolor, 10 bitowy gray, 300x600dpi, dobry Twain, na
plytce CD dostalem mnostwo oprogramowania (oczywiscie nie tego najlepszego)-
sterowniki, katalogowanie zdjec, proste Xero, program graficzny, OCR'y sa
trzy m.in. Regogonita 3.2 ale w wersji okrojonej (ale nie za bardzo).Skaner
jest maly (zajmuje malo miejsca na stole). Wady- brak mozliwosci unoszenia
klapy z tylu dla np. ksiazek. Trzeba skanowac przy otwartej klapie.Sprawdz:
http://www.umax.com/
Ja jestem bardzo zadowolony:
Na stronie robionej przeze mnie sa zdjecia robione tym skanerem:
http://www.rak.krakow.pl/nemezis/balata/foto1.html

Pozdrawiam serdecznie

W. Nowakowski