Re: SB AWE 64 problem z dzwiekiem MIDI

Autor: Przemyslaw Sadowski (ps404_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 19:47:27 MET DST

On 18 May 1998, Slawomir Sidor wrote:

> : To jest specyfika MIDI. Po prostu jeżeli ominiesz komunikaty
> : definiujące brzmienie puszczając utwór "od środka", wybrane zostaną
> : niewłaściwe instrumenty i nastawy. Proponuję użyć mojego sekwencera
> : (Lizard Sequencer, dostępny na mojej stronie) - omija on ten problem
> : za każdym razem wysyłając wszystkie komunikaty na nowo.
>
> Bzdura.
>
> No ale jakos trzeba bylo zareklamowac swoj program.
> Ino po co przy tym klamac ?

Czemu bzdura? Format midi dopuszcza komendy zmieniajace instrumenty w
czasie odtwarzania. Jesli przewiniesz plik i ominiesz te komendy,
instrumenty nie zostana zmienione. To samo dotyczy innych komend takich
jak np. zmiana glosnosci. Osobiscie nie lubie plikow zmieniajacych
brzmienia gdzies w srodku odtwarzania, to utrudnia edycje tych plikow.
Najlepiej, gdy do jednej sciezki jest przypisany jeden instrument...
Przemek S.