Re: SB AWE 64 problem z dzwiekiem MIDI

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 27 May 1998 - 22:24:40 MET DST

Slawomir Sidor wrote:

> No ale jakos trzeba bylo zareklamowac swoj program.
> Ino po co przy tym klamac ?

Uzasadnij swoje zdanie. Jeżeli masz komunikaty powiedzmy Program
Change, Volume i XG Filter Cutoff na początku ścieżki, załadujesz
plik MIDI, przesuniesz do połowy i odtworzysz, to normalny
player nie wyśle tych trzech komunikatów, bo nie przejdzie
przez nie. Dlatego MIDI najlepiej jest wysłuchiwać od początku
do końca. Mój player zawsze wysyła wszystkie komunikaty
sterujące od początku ścieżki do punktu odtwarzania, przedtem
jeszcze wysyłając komunikat GM System On, GS System On lub
XG System On, resetujący ustawienia (więc przestają obowiązywać
ustawienia z poprzednio odtwarzanego pliku). Wszystko to
powoduje lekkie opóźnienie na początku odtwarzania, ale
opłaca się.

--
Pozdrowienia,