Re: SB AWE 64 problem z dzwiekiem MIDI

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 09:45:33 MET DST

: To jest specyfika MIDI. Po prostu jeżeli ominiesz komunikaty
: definiujące brzmienie puszczając utwór "od środka", wybrane zostaną
: niewłaściwe instrumenty i nastawy. Proponuję użyć mojego sekwencera
: (Lizard Sequencer, dostępny na mojej stronie) - omija on ten problem
: za każdym razem wysyłając wszystkie komunikaty na nowo.

Bzdura.

No ale jakos trzeba bylo zareklamowac swoj program.
Ino po co przy tym klamac ?

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA