Re: Zoltrix VSP336i na centrali impulsowej

Autor: Paweł Dymkowski (peltron2_at_polbox.com)
Data: Tue 26 May 1998 - 18:59:28 MET DST

Seweryn Walentynowicz napisał(a) w wiadomości>
> Mam klopot z modemem Zoltrix VSP336i na nedznej centrali impulsowej.
>Po wydaniu atdp podnosi sluchawke i kreci pierwsza cyfre, po czym zawisa,
>a linia jest zajeta i trzeba ja rozlaczac, albo wkladac telefon.
> Ten sam modem na innej centrali ( tonalna ) chodzi OK. Czy jest sznasa
>zmuszenia go do pracy na takiej nedznej linii ?
> Moze ktos uzywa takiego modemu w Toruniu na Rubinkowie i podeslalby mi
>zrzut ustawien z pamieci modemu ?

Troche moze nie na temat, ale ja z rozrzewnieniem wspominam stare, impulsowe
centrale w Warszawie. Na nich mialem 33600bps a po zmianie na tonalne gora
20800bps. I jest to regula nie tylko u mnie i w roznych dzielnicach. Mam ten
sam modem i nie bylo problemow z wybieraniem.
Pawel