Re: OPTIMUS - dobra firma, fa³szywe opinie

Autor: Artur Gatty (artche_at_kki.net.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 00:54:05 MET DST

Przed laty mialem Optimusa opartego na AMD 386DX40. Byl to juz czasy kiedy
kazde badziewie "Noname Made in Taiwan" mialo cache`u ze 128 KB ale na
plycie w moim Optimusie nie znalazl sie ani bit.

Artur Gatty
gatty_at_kki.net.pl
P.S.Czy przypadkiem nie pracujesz w tej firmie?

Krzysztof Maszczyk napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<01bd87fd$5e75dc60$791a119c_at_kris.hades.t15.ds.pwr.wroc.pl>...