Re: OPTIMUS - dobra firma, fa³szywe opinie

Autor: Zibi (zpanek_at_obr.tarnow.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 10:10:04 MET DST

Mój g³os w tej sprawie.
Kiedy¶ wysiad³ mi koputer. Mia³ jeszcze gwarancjê wiêc zanios³em do serwisu
w firmie której go kupi³em. Firma chwali³a siê logiem OPTIMUS. Panowie
powiedzieli ¿e za tydzieñ bêdzie. Nie by³o. Znowu za tydzieñ. Firma
stwierdzi³a ¿e mo¿e sobie goniæ klienta co drugi dzieñ po odbiór sprzêtu i
odsy³aæ go do domu z niczym. Wreszcie po wiêcej jak dwóch tygodniach mia³em
komputer w domu. Okaza³o siê ¿e procesor (486DX4) pracuje z prêdko¶ci± 286.
Znowu do serwisu. Panowie powiedzieli ¿e nie bêd± mi serwisowaæ procesora
bo nie ma na nim jakiej¶ bzdurnej nalepki. I to moja wina ¿e sobie nie
dopilnowa³em aby sprzedawca mi j± naklei³. Procesor kupi³em w firmie
OPTIMUS w innym mie¶cie, nie pomog³o ¿e mia³em na niego rachunek ¿e napewno
jest zakupiony w OPTIMUSIE. Musia³em jechaæ z procesorem do innego miasta.
Sprawa rozci±ga³a siê w czasie i na podstawie warunków gwarancji powienem
otrzymaæ sprzêt zastêpczy. Serwis to ola³ z góry na dó³ ciep³ym moczem. Pzy
okazji dali do zrozumienia ¿e taki marny klient detaliczny jak ja to tylko
k³opot i zawracanie g³owy. Pzy okazji który¶ z kolei odwiedzin serwisu
mo¿na by³o podej¿eæ jak panowie serwisanci w najlepsze graj± sobie na moim
koputerze w jak±¶ grê (moj±).
        Inna sprawa. Ostatnio chcia³em kupiæ komputer. Okre¶li³em dok³adnie co
chcê. Jaki procesor, jaka pamiêæ, grafika, dysk itd. Skierowa³em siê
naiwnie do OPTIMUSA. Okaza³o siê ¿e takie widzimisiê klienta jest
niemo¿liwe. Oferuj± tylko gotowe zestawy i nie mo¿na w nich nic zmieniæ
(np. do³o¿yæ pamiêci). Na dok³adkê za¿yczy³em sobie komputer bez
oprogramowania (dosa, windowsa i innych ¶mieci). Jako ¿e kupi³em legalnie
oprogramowanie z poprzednim komputerem i nie chcê p³aciæ drugi raz za to
samo. To równie¿ jest niemo¿liwe. MUSZÊ kupiæ dos, windows, internet
explorer, i jakie¶ ¶mieci.
        Skoñczy³o siê zakupami w firmie mieszcz±cej siê w gara¿u. Sprzêt jest
z³o¿ony z takich samych bebechów ja "markowy" sprzêt OPTIMUS i dzia³a tak
samo ju¿ d³u¿szy czas bezawaryjnie. Z³o¿ony jest dok³adnie z tego co
chcia³em i kupiony bez oprogramowania. Bez komentarza.
        W tej chwili odradzam wszystkim firmê OPTIMUS.

                Pozdrawiam

--
Zibi   ( zpanek_at_obr.tarnow.pl )