Re: ktory by tu dysk?

Autor: Darek Knopinski (knop_at_kki.net.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 11:58:34 MET DST

Czesc.

>Seagate ST36450A - 6,4 GB - 429 DM

To jest zwykly Seagate Medalist. Dosc szybki lecz patrz nizej.

>Seagate ST36531A - 6,5 GB - 499 DM

To jest Seagate Madalist Pro. Najnowszy model. Super szybki. 7200 obr./min.
Polecam.
>Quantum Fireball SE - 6,4 GB - 499 DM

Uzywam taki dysk tyle, ze ozaczony na koncu ST. Jestem z niego zadowolony.

>Fujitsu MPB3064AT - 6,4 GB - 469 DM

Tych absolutnie nie znam.
>IBM - DHEA36480 - 6,4 GB - 429 DM
Dyski IBM sa bardzo szybkie i bardzo trwale.

>Wszystkie maja obroty 5400, nieznaczne roznice w czasie dostepu.

Nieprawda
>Nie wiem jak jest z cache, nie ukrywam ze najchetniej wydalbym
>najmniej :)
> Czym sie roznia pierwsze dwa Seagate? Ktory polecacie?

Patrz wyzej.

Z powazaniem Darek Knopinski
Name: Darek Knopinski
E-mail: knop_at_kki.net.pl