Re: ktory by tu dysk?

Autor: Michal Zadworny (mikent_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 08:26:42 MET DST

>Seagate ST36450A - 6,4 GB - 429 DM
>Seagate ST36531A - 6,5 GB - 499 DM
Jeden z nich moze, ale nie musi byc z symbolem PRO (szybszy i wydajniejszy
od zwyklych MEDALISTow seagat'a

>Quantum Fireball SE - 6,4 GB - 499 DM
Ten jest z tego co wiem zajeb** szybki. Ten ktory podales jest nowa
seria(SE) starsza to (ST).

>Fujitsu MPB3064AT - 6,4 GB - 469 DM
Malo znany ale tani. Jak juz nie bedziesz mial wyjscia to go mozesz kupic.

>IBM - DHEA36480 - 6,4 GB - 429 DM
Tego wlasciwie nie znam. Mimo ze firma jest powszechnie znana, szybkosc
wcale nie musi byc zbyt wysoka. Troche dziwi mnie cena gdyz zawsze jak
robilem rozpoznanie IBM byl drozszy od innych.

>Wszystkie maja obroty 5400, nieznaczne roznice w czasie dostepu.
To chyba najwazniejsze. Od tego zalezy cala reszta. Elektronika ma troche
mnie do gadania.

Moze dobrym rozwiazaniem byloby kupno seagata 7200RPM w koncu 5400 niedlugo
wyginie.
    Nie wiem jak inni ale ja mam przekonanie do seagata. Tybardziej ze
jakies 4 miesiace temu robilem takowe rozpoznanie i wszystko bylo za
seagatem - 3 letnia gwarancja. Posiadam jeszcze starego 4 lata 214MB
twardziela tej samej firmy i nigdy nie mialem z nim problemow.

    Michal Zadworny
    mikent_at_friko.onet.pl
    ICQ 12039979