Re: cdrom-szybszy znaczy gorszy?

Autor: Agnieszka Ziemnicka (agniesia_at_ceti.com.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 15:22:17 MET DST

mam kilka cd romow, np x2 mitsumi, to jest niezawodna maszyna, nie bylo
plyty, ktorej by nie przeczytal, samsung x24 byl calkiem w porzadku choc
go troche ni lubilam, ale jak kupilam samsung x32 to zdecydowanie
polubilam ten x24, ani sie nie grzal, ani nie wprawial mi w wibracje
komputera no i przede wszystkim nie zamieral w czasie czytania

--
Pozdrowienia
Agnieszka Ziemnicka