Re: Karta TV

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Tue 26 May 1998 - 12:35:10 MET DST

"Rafa/l J. Czeka/la" <rajczek_at_polbox.com> wrote:

>Polecam Zoltrix TV-Max mam od pół roku i doskonale się sprawdza!!!
>AverTV to polski shit, przed którym większość sprzedawców przestrzega :-(

"Kazda pliszka swoj ogonek (ch)wali"....
a zatem male sprostowanie: AverTV nie jest zadnym "polskim shitem", a
ze nie jest to produkt nijak polski, mozna sprawdzic na stronie
http://www.aver.com albo http://www.avermedia.com

A poza tym - twoj post jest rzeczywiscie "pelen argumentow
technicznych", ktore sie komus "bardzo" przydadza przy wybieraniu
karty...

wp