Re: News via e-mail

Autor: Tadeusz Kostecki (takos_at_bn.org.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 10:33:12 MET DST

Może ktoœ zna inne ciekawe grupy dotyczšce systemów operacyjnych, poczty
elektronicznej lub komputerów.
Proszę podajcie ich nazwy i adresy listserv.
Wiele informacji można wydłubać ze strony
http://www.lsoft.com/scripts/wl.exe?XC=PL&C=Poland
ale wyszukiwanie odpowiadajšcych mi grup i tematów wolę oprzeć o
cudze doœwiadczenia. Zawsze to trochę łatwiej, szybciej i taniej :-)