Re: Problem z Seagate 3660a...

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu.srv.ualberta.ca)
Data: Mon 25 May 1998 - 09:09:21 MET DST

Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl> wrote in article
<356781af.814846_at_news.rubikon.net.pl>...
> Witam.
> Moje pytanie dotyczy nie tylko jednego konkretnie dysku, ale
> caloksztaltu dzialalnosci Seagate`a. Mianowicie dysk w subject-cie
> jest juz ktoryms z kolei, z ktorym dzieje mi sie (sadzac po objawach)
> to samo, mianowicie dysk odpala sie (ruszaja talerze), czasem zamacha
> glowicami i na tym koniec. Potem tylko robi glowicami CYKCYK, CYKCYK,

Mialem podobne objawy z Quantum: po dlugich badaniach (wymienialem
wszystkie wnetrznosci komputera po kolei) okazalo sie, ze winien byl
zasilacz, ktory dawal nieco za niskie napiecia. Ale inne dyski sobie z tym
radzily! Sprobuj wystartowac ten dysk w innym komputerze.

Andrzej