Re: SDRAMy nie chca ruszyc...

Autor: Konrad Zdziechowicz (konzed_at_kki.net.pl)
Data: Sat 23 May 1998 - 22:09:32 MET DST

>Witam,
>mam 2x 32MB SDRAM.
>Ustawilem zworke na 5V.
>Po wlozeniu samych (samego) SDRAMow piszczy
>tak jakby wogole nie bylo pamieci. Gdy wloze jeszcze
>EDO - cos mu sie jednak nie podoba (wg opisu plyty nie moga
>pracowac razem) i nie startuje systemu operacyjnego.
>Czy Ktos z Was mial kuz klopoty tego typu i je rozwiazal.
>Byc moze trzeba jeszcze ustawic jakas zworke albo cos w setupie.
>Ale juz nie wiem co...
>Z gory serdeczne dzieki za pomoc.

U mnie też chodziły przez cały dzień na 5V i nic im nie jest.
Sprawdź instrukcję do płyty !!
Poza tym mam pytanie, zauważyłem w trakcie użytkowanie w/w SDRAMOW pewien
problem mianowicie nie współpracują poprawnie z AMD K6 200 MHz po dłuższym
okresie czasu zawiesza się komputer.Mie ma tedo w przypadku AMD K5 133,
Intel Pentium MMX 200 i >> 225 MHz.
Zaś sam procesor K6 200 MHz współpracuje bez problemów ze zwykłymi EDO.

Konrad