Re: Vobis

Autor: Dariusz Wieczorek (zombie_at_fox.ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 22 May 1998 - 12:51:39 MET DST

3 lata temu kupilem w Vobisie komuter z Pentium 60 Mhz na pokladzie.
Wtedy byla to nowosc. Jakies pol roku pozniej wyszla afera, ze procesor ten
zawiera blad.Totez skontaktowalem sie z przedstawicielstwem Vobis'a w
Kielcach odnoúnie wymiany jednostki centralnej. Oczywiúcie zgodzili sić i
kazali przynieúă sprzet. Tak tez zrobilem. Na wytmiane procesora czekalem
cale 4 dni przy czym jak zglosilem sie po odbior dowiedzialem sie za panowie
serwisanci nie maja czym przykleic coole'ra
do procesora. W momencie gdy dowiedzialem sie , ýe zamiast odpowiedniej
pasty silikonowej chca do tego celu uzyc kleju SuperGlu
zabralem sprzet i zmontowalem go sobie sam (prosili mnie zebym poszedl do
kiosku obok i kupil im owy klej). Wyciagniecie wnioskow pozostawiam
czytelnikom tej notki. Poza tym (nie wiem jak jest teraz) wyýej wymieniony
sprzet nie mial plomby na obudowie co jak sadze jest bardzo rozsadne w
przypaku PC.
                                                                    Darek