Re: Vobis

Autor: Magus (absolut5_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 08:36:06 MET DST

Tomacz wrote:

> Co sądzicie o tej firmie, obsłudze klienta i oferowanym przez nich sprzęcie?
> Zapraszam do dyskusji.
> Tomacz

  Jakis rok temu kupilem u nich sprzeta.
 K5-133, 32 MB,2.5GB,...

 niby wszystko ok., ale od razu zaczely sie problemy. Sprzet sie
wywalal. Niby problem konfiguracji :-(
 Dobra. Ustawialem dziada przez 2 miesiace. Najmpier musialem zmniejszyc
 zegar na plycie :-(
 Chodzilo. Ale to bez sensu, no nie? W koncu dowiedzialem sie o co
 chodzi. Plyta troche stara (PA2005). Wymienilem bios. Bylo troche
 lepiej. Ale i tak przy pelnej predkosci K5 musialem wylaczyc
 Cache L2 :-((( Teraz mam P200MMX i chodzi....Ale zeby cache chodzil
 to musze podnies napiecie na plycie do 3.384 V, bo przy innch nie
 chodzi.

  Poza tym jestem zadowolony :-)) Obsloga ok. (w Gliwicach),
 sami potrafia zaproponowac tansze rozwiazanie, jezeli uznaja, ze bedzie
 lepsze. Jest to dosc niecodzienna cecha. W sumie spoko.

       Moral z tego taki: sprawdzaj co ci wciskaja. Bo czassami
  mozesz natknac sie na jakis antyk :-(

                   Magus

--
  "Wyobraznia jest czesto wazniejsza od wiedzy!"