Re: Vobis

Autor: Robert Jankowiak (rjank_at_helios.et.put.poznan.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 01:05:04 MET DST

Tomacz wrote:

> Co sądzicie o tej firmie, obsłudze klienta i oferowanym przez nich sprzęcie?
> Zapraszam do dyskusji.
> Tomacz

  A więc mam sprzęt Vobisa, który kupiłem baaarrrdzzo daawno temu i....

myślę, że dawnej tzn. 3, 4 lata wstecz do Polski ładowali jakieś śmieci. Może to
mój pech (i wtedy troche niewiedzy) ale kupiłem sprzęt (486dx2 itd.) bez cache,
gdy sobie go dokupiłem to mi się sfajczył, poza tym płyta typu "all in one" ma
ponoć obsługiwać drugi kanał, ale jak dotąd nie udało mi się go zmusić do
współpracy (kiedy kupowałem sprzęta nie miałem o tym pojęcia, bo go
niewykorzystywałem). Poza tym jakoś współpraca z Vobisem układa się w miarę
dobrze (wymienili mi nawet dysk 420MB z 53kB badów).

W chwili obecnej nic więcej nie jestem więcej powiedzieć o Vobisie, bo moja
ostatnia wizyta w filii w Lesznie jest datowana na IV 1996r. więc może jakiś
inny grupowicz co więcej będzie wiedział o wspólczesności tejże firmy...

Robert rjank_at_et.put.poznan.pl