Re: jeszcze microsoft - MONOPOLISTA!

Autor: Martin Brzezinka (martin_at_openinfo.se)
Data: Fri 22 May 1998 - 09:43:07 MET DST

Baba Naga skrev i meddelandet <359a87a5.70751050_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

>Jak już pisałem wypracowana i uzasadniona przewaga NIE JEST monopolem.

Ale wykorzystywanie przewagi do wymuszania porozumień monopolem JEST!
M$ jest m.in. oskarżony o zmuszanie Compaqa o nieinstalowanie Netscape pod
groźbą odmowy dostawy Win95. Są na to dowody, dostarczone do DOJ przez
samego Compaqa. A to tylko _jeden_ przykład...

>Kupić inny system operacyjny. Nikt im nie broni. Wystarczy zamówić.
>Będzie taniej albo nawet za darmo. A że to będzie dziadostwo. Na tym
>właśnie polega możliwość WYBORU !

...i właśnie dlatego coraz więcej ludzi przesiada się na Linux. Wg. badań
gazet z branży komputerowej przewiduje się, że Linux będzie miał 10% rynku
za dwa lata.

martin_at_openinfo.se
-tough guys don't debug-