Re: BJC-4200

Autor: Ireneusz Brejer (iron_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 11:46:17 MET DST

> Drukuje bardzo malo - ot, czasem jakas praca szkolna, czasem jakies
> pismo, podanie - takie sobie okazjonalne zastosowania. No i zupelnie
> sie na tym nie znam, dlatego zadaje takie - byc moze niezbyt madre -
> pytania. W kazdym razie dzieki za wszystkie odpowiedzi. Bo bez przerwy
> na grupie walkowany jest np. temat glowic w Epsonach, HP sa
> krytykowane za kiepska jakosc - i ja w tej chwili mam w glowie
> kompletny metlik! A jest jeszcze wlasnie np. Canon i Lexmark...

> Jacek Fiok, Warszawa

jesli drukujesz w windoze to nie ma problemu. jesli jednak bedziesz
chcial drukowac w dosie to odradzam. drukowac drukuje ale nie da
sie zapamietac na stale ustawienia polskich liter w trybie LQ (zgodnosc z
Epson). po prostu drukarka gubi je. w instrukcji nie ma o tym slowa
a serwisy sie przyznaja ze faktycznie bjc-4100/4200 tak maja.

irek