Re: Vobis

Autor: Artur Klimek (niebieskooki_at_writeme.com)
Data: Thu 21 May 1998 - 22:22:09 MET DST

Magus wrote in message <3563CB56.399A_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
: Jakis rok temu kupilem u nich sprzeta.
: K5-133, 32 MB,2.5GB,...
: Chodzilo. Ale to bez sensu, no nie? W koncu dowiedzialem sie o co
: chodzi. Plyta troche stara (PA2005). Wymienilem bios. Bylo troche
: lepiej. Ale i tak przy pelnej predkosci K5 musialem wylaczyc
: Cache L2 :-((( Teraz mam P200MMX i chodzi....Ale zeby cache chodzil
: to musze podnies napiecie na plycie do 3.384 V, bo przy innch nie
: chodzi.
: Magus

Jak rok temu kupowałeś kompa z płytą FIC-a PA2005 to wcale nie była ona
jeszcze taka stara, z resztą sam dokonałeś wyboru... mogłeś zakupić z
PA lub PT 2010... jedno jest pewne że płyty te pomimo tego iż ustawiane
są na niższe częstotliwości z AMD K5 chodziły bardzo przyzwoicie i na
pewno wydajność z AMD była zbliżona / równa pentium 133...

BTW czy miałeś problemy z odpaleniem pentium 200MMX? czy korzystałeś
z ustawień polecanych w instrukcji płyty czy metodą prób i błędów?
ja mam FIC PT2006 i zamierzam w końcu zmienić swojego AMD K5 na Intela
200MMX...

 Pozdrawiam,

 Artur Klimek
| ICQ 5800413 |