Re: Vobis

Autor: Magus (absolut5_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 24 May 1998 - 20:12:45 MET DST

Artur Klimek wrote:

> Jak rok temu kupowałeś kompa z płytą FIC-a PA2005 to wcale nie była ona
> jeszcze taka stara, z resztą sam dokonałeś wyboru... mogłeś zakupić z

  Nie mialem, ale mniejsz z tym (teraz mam P200MMX)

> BTW czy miałeś problemy z odpaleniem pentium 200MMX? czy korzystałeś

 Tak. Jak ustawie napiecie na nominalen (wg. instr.) to cache L2 nie
dziala.
 A jak ustawie na 3.384 to dziala ;-) (tylko dziwnie sie proc grzeje -
ale mam
 slaby wiatrak i tym toi tlumacze )

> z ustawień polecanych w instrukcji płyty czy metodą prób i błędów?

  Ustawienia z instr. nic nie daja :-( wiec probowalem roznych
ustawien...

> ja mam FIC PT2006 i zamierzam w końcu zmienić swojego AMD K5 na Intela
> 200MMX...

  Ja wymieniam plyte na cos innego ;-) (zamierzam wycisnac z dziada cos
 wiecej, a poza tym licze na AGP )

--
  "Wyobraznia jest czesto wazniejsza od wiedzy!"