NON-WIN95 KEYBOARD

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Wed 20 May 1998 - 22:20:10 MET DST

Jarek Andrzejewski wrote:

 JA> Żartujesz sobie?
 JA> Widziałeś kiedyś klawiaturę XT i AT? Śmiem twierdzić że zmiana XT->AT była
 JA> nieco dalej idąca niż ta na W95.

Kolejny, który klawiaturę RT nazywa AT, a klawiatury XT zapewne na oczy nie
widział...
Jeśli już chcesz się upierać, to zdecydowanie największą zmianą była zmiana AT
na RT. Pomiędzy XT a AT różnice były kosmetyczno-ergonomiczne (zmieniono
_kształt_ shiftów, altów, entera i trochę pomieszano klawisze). Wydzielenie
bloku sterowania kursorem i przeniesienie funkcyjnych na górę to klawiatura RT,
błędnie nazywana AT.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl