Re: Pentium bug cz. II

Autor: Krzysztof G. Baranowski (kgb_at_manjak.knm.org.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 18:26:29 MET DST

>Dzięki za wszelkie odpowiedzi na mój poprzedni list -"Pentium bug", ale
>wydaje mi się, że nie o to mi chodziło. Podane programy faktycznie
>zawieszają WinNT, jednak nie radzą sobie z Win95 i Linuxem.
>Jakiś czas temu czytałem (chyba to był jakiś PC-Kurier z okresu ostatnich
>wakacji), że jeden z błędów Pentium polega na tym, że można go zawiescić z
>poziomu użytkownika nawet pod teoretycznie bezpiecznymi systemami jak Linux
>i WinNT.
Nowe kernele Linuxa sa zapatchowane przeciwko temu. Co do '95 to sie
nie wypowiadam, bo nie wiem. Sproboj f00f'a na starym jadrze, np.
2.0.29 to zaskoczy. Obecnie dostajesz AFAIK Bus error, tak ?

Kris

--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."