Pentium bug cz. II

Autor: Rafał Jannkowski (rafj_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 17:00:41 MET DST

Dzięki za wszelkie odpowiedzi na mój poprzedni list -"Pentium bug", ale
wydaje mi się, że nie o to mi chodziło. Podane programy faktycznie
zawieszają WinNT, jednak nie radzą sobie z Win95 i Linuxem.
Jakiś czas temu czytałem (chyba to był jakiś PC-Kurier z okresu ostatnich
wakacji), że jeden z błędów Pentium polega na tym, że można go zawiescić z
poziomu użytkownika nawet pod teoretycznie bezpiecznymi systemami jak Linux
i WinNT. Podobno "odpowiedzialna" za to instrukcja nie jest generowana przez
żadne normalne kompilatory - nawet assemblery. Tak więc napisanie takiego
programu pewnie musiałoby polegać na wstawieniu tejże instrukcji edytorem
hexalnym do już istnejącego programu.

P.S
Będę wdzięczny jak ktoś mi jeszcze objaśni jak to się dzieje, że w drodze
na listę moje nazwisko rozrasta się o jedną literę "n". Za odpowiedzi z góry
dzięki, ale prosiłbym także na konto.