Re: Zwariowany serwis Hewlett Packarda

Autor: Jarosław Żbikowski (jazz_at_apis.com.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 10:50:34 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:

> dlatego ja odradzam wszystkim znajomym kupno drukarek atramentowych HP.
> HP robi jedynie dobre czarno biale lasery. bardzo rzadko sie psuja,
> dzieki czemu nie trzeba sie kontaktowac z nad wyraz kosztownym
> serwisem HP. jesli zas chodzi o drukarki atramentowe, to inne firmy
> daja znacznie lepsza jakosc druku, przy bardzo zblizonej cenie samej
> drukarki, i kosztu druku strony.

Co nie zmienia faktu, ze w podobnej sytuacji zachowaja sie podobnie jak
serwis HP. Mialem wlasnie taki przypadek z drukarka Epson. Wymiana paru
dzinksow miala kosztowac wiecej niz nowa drukarka. Pan z serwisu
rzeczowo wyjasnil, ze jest to swiadoma polityka zniechecania klientow do
uzywania "latanych" drukarek (to wstyd dla firmy), a pozatym "utrzymanie
magazynu czesci i place serwisowcow...".