Re: BJC-4200

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 09:32:44 MET DST

jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) napisał(a):

> Drukuje bardzo malo - ot, czasem jakas praca szkolna, czasem jakies
> pismo, podanie - takie sobie okazjonalne zastosowania. No i zupelnie
> sie na tym nie znam, dlatego zadaje takie - byc moze niezbyt madre -
> pytania. W kazdym razie dzieki za wszystkie odpowiedzi. Bo bez przerwy
> na grupie walkowany jest np. temat glowic w Epsonach, HP sa
> krytykowane za kiepska jakosc - i ja w tej chwili mam w glowie
> kompletny metlik! A jest jeszcze wlasnie np. Canon i Lexmark...

Kup za grosze używaną HP-DJ520, sam taką mam i do sporadycznych
wydruków nie potrzeba nic lepszego :)
Jakość tekstu jest bardzo dobra, grafiki drukować nie potrzebuję, tak
samo jak koloru :)

> Jacek Fiok, Warszawa

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...