Re: MMX i UltraDMA

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 09:32:56 MET DST

"Mariusz Potopianek" <potop_at_polbox.com> napisał(a):

> Mam male pytanko: (a wlasiwie to dwa)
> 1. Czy jezeli do plyty glownej nie przystosowanej do MMX wsadze procesor
> tego typu to czy MMX bedzie wykorzystywany przez moj system

Powinna być dwunapięciowa, jeśli nie jest to ja bym nie ryzykował z
MMXem ...
Poza tym obecnie płyty pentiumowe kosztują grosze (ok 200 zł)
Ale jeśli ruszy to oczywiście wykorzystuje MMX

> oraz
>
> 2. Czy mozliwe jest zainstalowanie dysku UDMA na plycie nieprzystosowanej do
> tego standartu? (zakladam ze UDMA niebedzie dzialac ale czy dysk bedzie -
> oto jest pytanie)

Będzie

> gdyby ktos byl tak mily i odpowiedzial na nurtujace mnie pytanie bylbym
> b. wdzieczny - najlepiej przeslac mi na emaila: potop_at_polbox.com

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...