MMX i UltraDMA

Autor: Mariusz Potopianek (potop_at_polbox.com)
Data: Wed 20 May 1998 - 01:13:53 MET DST

Mam male pytanko: (a wlasiwie to dwa)
1. Czy jezeli do plyty glownej nie przystosowanej do MMX wsadze procesor
tego typu to czy MMX bedzie wykorzystywany przez moj system

    oraz

2. Czy mozliwe jest zainstalowanie dysku UDMA na plycie nieprzystosowanej do
tego standartu? (zakladam ze UDMA niebedzie dzialac ale czy dysk bedzie -
oto jest pytanie)

gdyby ktos byl tak mily i odpowiedzial na nurtujace mnie pytanie bylbym
b. wdzieczny - najlepiej przeslac mi na emaila: potop_at_polbox.com