Re: Pentium bug cz. II

Autor: Lukasz Trabinski (lukasz_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 21:07:21 MET DST

Rafał Jannkowski <rafj_at_friko3.onet.pl> wrote:
> Dzięki za wszelkie odpowiedzi na mój poprzedni list -"Pentium bug", ale
> wydaje mi się, że nie o to mi chodziło. Podane programy faktycznie
> zawieszają WinNT, jednak nie radzą sobie z Win95 i Linuxem.

Bo może masz za nowe jądro, lub masz procesor AMD, PentiumPro na których bug
ten nie działa. WinNt może się sam z siebie wieszać :-)
Błąd był w starszych "pentiumach" _intela_.
Zdaję się, że od 2.0.32 błąd został załatany, w każdym razie w 2.0.33 napewno.
Napisz uname -a, dowiesz się jaki kernel masz. :-)

long main[]={0xC8C70FF0};

--
                            _Lukasz Trabinski_
 PGP key: finger lukasz_at_inx.pm.waw.pl, http://www.pm.waw.pl/~lukasz/ Irc:Aero