problem z karta Matrox Millenium Power Desk

Autor: Jacek Zieliński (jaz_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 13:56:18 MET DST

komputer compaq deskpro 2000: pentium 133, 32Mb RAM, win95 (osr2). po
zainstalowaniu najnowszych sterownikow do karty, komputer nieznacznie
przyspieszyl, a programy graficzne chodza tez lepiej (to moja subiektywna
ocena), ale szalenie denerwujace jest to co sie dzieje z jedna gra
komputerowa (podejrzewam, ze z innymi tez).
descent przed uaktualnieniem sterownikow pokazywal wszystkie szczegoly pola
bitewnego ;-) teraz nie widac tekstury, pojawia sie ona dopiero po zblizeniu
sie do sciany. nie wiem, czy dobrze wyjasniam, ale na komputerach slabszych
np. 486 z 16Mb nie ma takich problemow.
probowalem wywalic wszystkie ustawienia, ktore zdaniem matroxa moga zaklocac
prace programow graficznych, ale nic nie pomoglo. zatem co pomoze?
odinstalowanie sterownikow wydaje sie bezsensowne, a jest to jedyna gra, w
ktora gramy w sieci i jedyna, w ktora gram ;-)))
i co? i jak? i co poczac?