Re: Modem

Autor: Peltron (peltron_at_polbox.com)
Data: Tue 19 May 1998 - 13:59:10 MET DST

DJ Davka napisał w wiadomości: ...
>Mam właśnie Zoltrix'a bez homol. Czy trudności
>z połączeniem (TP SA) są winą braku homol. czy
>wolnego proca (486DX/50, modem nie HSP).
>
>PS. Kumpel ma Zoltrixa HSP i Pentium i łączy sie za pierwszym razem.

Trudnosci z polaczeniem sa w 99% efektem jakosci linii telefonicznej. Mam w
firmie 6 linii telefonicznych i kiedys kombinowalem. Rozne modemy (i
komputery) zachowuja sie identycznie na danej linii, natomiast rozne linie
sa naprawde "rozne". Na jednej nie mozna w ogole faksowac ani uzyc modemu,
druga laczy do gora 18200bps a na pozostalych mam polaczenia 33600bps i to
100 na 100 razy. Tak wiec najwiecej zalezy od tego jakie sie dostalo "druty"
od TPSA.
Pozdrawiam,
Pawel Dymkowski