Re: Canon BJ250

Autor: Wojciech Gębka (gebka_at_free.med.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 13:51:55 MET DST

Owszem mam. Jestem zadowolony. Jest to model z koniecznoscia wymiany
cartrige'a czarno-bialego na kolorowy w razie wydruku kolorowego. Jest to
zaleta, gdy drukujesz glownie tekst i czasem obrazki, a wada, gdy duzo i
tego i tego na zmiane (trzeba zonglowac pojemnikami). Uzywa cartrige'a
zintegrowanego z glowica, w teorii po skonczeniu sie atramentu wyrzucasz
glowice, w praktyce bierzesz atrament (Pelikana lub Parkera w moim
przypadku) uzupelniasz zwykla strzykawka (wazne - nie wciskac szybko pod
cisnieniem, tylko powoli i z wyczuciem, wtedy nie pochlapiesz scian i
rzeczywiscie uzupelnisz pojemnik). Ja mam cartrige jeszcze ze starego Epsona
Stylusa 300 (sa takie same) i po kilkunastu juz napelnieniach nadal chodzi.
Pojedyncze dysze sie zapchaly, ale ta drukarka ma 3-stopniowa jakosc druku -
po ustawieniu najlepszej wydruk jest bez zarzutu. Predkosc druku - to
rzeczywiscie nie jest rewelacja, ale nastawiasz wydruk 20 stron, pijesz
kawe, drobny spacer po okolicy i po powrocie wydruk gotowy. Dla mnie
wystarcza. Jezeli o to pytasz, to znaczy ze Tobie tez wystarczy. Jeszcze
uwaga: w zestawie dostajesz tylko kolorowy cartrige, trzeba dokupic czarno -
bialy (Canon BC-02) w cenie ok. 80-100PLN. Kolejna uwaga: zapytaj, w jakim
jezyku jest interface sterownikow i kupuj w jez. niemieckim (np. w Vobisie)
tylko, gdy lubisz ten jezyk. W innym przypadku polecam angielski.
Przepraszam, rozpisalem sie. W razie pytan - pisz na priv.
Wojciech Gebka, gebka_at_free.med.pl

czy ktoś to ma? chodzi mi właściwie o szybkość jej wydruków, żywotność
atramentu, i wogóle jak się ta drukarka sprawuje przy pracy w domu?
słyszałem, że swego czasu było dość dużo zwrotów canona?
                     pozdrowionka...
                              Tałajczyk Piotr
                              email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl