Re: 200MMX na napieciu zwyklego

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 12:34:42 MET DST

"=?iso-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Kosik_=28B.K.=29?="
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> wrote:
>Grzegorz Szysz/lo napisał(a) w wiadomości:
><6jp0bp$8q6$7_at_helios.man.lublin.pl>...
>
>Ja coś takiego robiłem.... Wg mnie chodzi stabilniej na wyższym taktowaniu
>(tak było u qmpla). Chodziło bez problemów dość długo, ale potem on wymiękł
>i spuścił z tonu ;-))), przez co musiał także zmniejszyć prękość bo bez
>zawyżónego napięcia zaczęła mu się sypać Winda.

>Nie wiem nie mogę stawiać diagnoz długoterminowych ;-)))), ale według mnie
>pochodzi na pewno krócej niż normalnie traktowany proc. Ale to i tak będzie
>złomem, chociaż słyszy się o możliwym schłodzeniu koniunktury na rynku.

dzieki za info. a w lublinie w zadnym sklepie juz nie ma klasycznych
pentiumow. ewentualnie czy sa do zdobycia jakies przelotki obnizajace
napiecie ? wkurzylem sie jak rozkrecilem kompa, i zobaczylem ze
wiekszosc z regulatora napiecia jest nieprzylutowana/zazworkowana lutami.